Kello

Az ALLWIN és a KELLO közötti együttműködés 2013-ban vette kezdetét, amikor az ügyfélnek két gyorsan elinduló webáruházra volt szüksége. A sikeres első fejlesztések hosszútávú partnerséget alapoztak meg, mely partnerség még mai is tart.
Hosszútávú partnerség az állandó fejlődés jegyében.

Az igény

Közös célunk volt, hogy olyan rendszereket hozzunk létre, amit nem kell időről-időre teljesen lecserélni, hanem frissítésekkel, újabb fejlesztésekkel lehet modernizálni, kiegészíteni a funkciókat és újabb kapcsolódó oldalakat létrehozni, mindezeket pedig a folyamatosan változó igényekhez igazítani. 

Fejlesztési mérföldkövek

2013

Két webáruház két hónap alatt

Az első projectünk az Intézményi Tankönyvrendelés webáruház készítése volt, szűkös, egy hónapos határidővel, majd ezt követően, szintén egy hónapos határidővel a Publikus webáruház elkészítése. A megrendelő célja a gyors indulás és a későbbi további fejlesztések lehetővé tétele volt. A sikerek és elégedettség megalapozta a további együttműködéseket.

2014

Sitecore alapú portálok

Az ALLWIN 2014-ben elkészítette a KELLO webportáljait Sitecore alapokra, amelyek a mai napig sikeresen működnek.  Ezzel egyidőben elindult a Márai program kiszolgálása is általunk elkészített felületeken, amelynek keretében a könyvkiadók könyveket ajánlhatnak fel, amit a könyvtárak kapnak meg. Ez a 2022-ig folyamatosan üzemelt kisebb nagyobb átalakításokkal. Az általunk szállított szoftverek üzemeltetése az ALLWIN infrastruktúrában volt, mind a szerverek, mind az alkalmazások tekintetében.

2015

Webáruház nopCommerce alapokon, külső rendszerek integrációjával

Az első komolyabb redesign elkészítésével az ALLWIN fejlesztőinek segítségével a régi webáruházat kiváltotta egy modernebb, nopCommerce platformra épülő webáruház. Ez a váltás magába foglalta az online fizetési lehetőség megjelenését és a Kello által használt Microsoft Dynamics AX vállalatirányítási rendszer, valamint a Huntéka könyv információs rendszer integrációját is, így a webáruházban értékesített könyvekről még részletesebb adatokat tudtunk a vásárlóknak megmutatni.

2016

Vállalatirányítási rendszer integrációja

A Microsoft Dynamics AX helyett a VIPBox vállalatirányítási rendszer került bevezetésre. Ezzel a webáruház kapcsolt rendszerei is csökkentek eggyel, mert a VIPBox kezelte innentől a kapcsolatot a HUNTÉKA rendszerével és így egy helyről kaptuk meg a termék adatokat. 

2018

Hosting áthelyezése

A KELLO saját modern szerverparkot helyezett üzembe, így értelemszerűen a korábban az ALLWIN által hostolt alkalmazásokat a KELLO saját infrastruktúrájába helyeztük át, csupán az alkalmazások üzemeltetése maradt az ALLWIN feladata, együttműködve a KELLO IT szakembereivel.

2019

Publikus webáruház megújítása

A nopCommerce 3-as verzióját lecseréltük a 4.2-es verzióra, és egy új design is elkészült. A rendszer immár a KELLO modern szerverparkjára lett tervezve, skálázható terheléselosztással, hogy képes legyen kezelni az iskolai félévek ritmusával megegyező terhelésnövekedést. Az újabb verzióváltásnak köszönhetően javult a webáruház skálázhatósága és a friss design is teret kapott.

2020

Fizetési megoldás frissítése

A kötelező 3D Secure fizetési követelményeknek megfelelően a fizetési szolgáltatás cseréje vált időszerűvé. Ennek során nem a meglévő szolgáltatóra esett a választás, hanem egy új szolgáltató VPOS megoldását kötöttük be a rendszerbe, ami megfelelt mind a banki követelményeknek, mind pedig a vásárlói elvárásoknak.

2022

Újabb integrációk

A már kezdetekkor létrehozott alapoknak köszönhetően elkészítettük egy újabb rendszer, a PEDIG (Pedagógus Igazolvány Nyilvántartó) integrációját is, amely lehetővé teszi a pedagógus igazolvánnyal rendelkező vásárlók számára a kedvezményes vásárlást a rendszerben.  

2023

Teljes arculati megújulás

A legfrissebb project keretén belül a teljes arculati megújulásé a főszerep a webáruház életében, hogy modern és a piaci igényeknek megfelelő felhasználói élményt biztosítson a vásárlóknak. 

2024

Jövő évi fejlesztések

A dinamikusan változó piaci igényeknek megfelelően már most körvonalazódnak a jövő évi fejlesztések, amik egy izgalmas új területet nyithatnak meg a KELLO vásárlói számára és izgalmas feladatokkal láthatják el az ALLWIN fejlesztőit.

Az eredmény

Az évek során végrehajtott rendszerfrissítések és technológiai váltások biztosították, hogy a KELLO mindig a legjobb szolgáltatást nyújtsa ügyfeleinek, és hatékonyan kezelje a terhelésnövekedést.

Az ALLWIN és a KELLO közötti együttműködés példa arra, hogyan lehet egy partnerség során folyamatosan fejleszteni egy webáruházat és az azt támogató integrált rendszereket, hogy azok igazodjanak az ügyfél igényeihez és az új technológiai trendekhez.
Szeretnél többet megtudni e-commerce megoldásainkról?
Foglalj időpontot egyenesen szakértőinkhez!
Kapcsolat
Szalai Péter
Presales Engineer