Közös célunk volt, hogy olyan rendszereket hozzunk létre, amit nem kell időről-időre teljesen lecserélni, hanem frissítésekkel, újabb fejlesztésekkel lehet modernizálni, kiegészíteni a funkciókat és újabb kapcsolódó oldalakat létrehozni, mindezeket pedig a folyamatosan változó igényekhez igazítani.
Két webáruház két hónap alatt
Az első projectünk az Intézményi Tankönyvrendelés webáruház készítése volt, szűkös, egy hónapos határidővel, majd ezt követően, szintén egy hónapos határidővel a Publikus webáruház elkészítése. A megrendelő célja a gyors indulás és a későbbi további fejlesztések lehetővé tétele volt. A sikerek és elégedettség megalapozta a további együttműködéseket.
Sitecore alapú portálok
Az ALLWIN 2014-ben elkészítette a KELLO webportáljait Sitecore alapokra, amelyek a mai napig sikeresen működnek. Ezzel egyidőben elindult a Márai program kiszolgálása is általunk elkészített felületeken, amelynek keretében a könyvkiadók könyveket ajánlhatnak fel, amit a könyvtárak kapnak meg. Ez a 2022-ig folyamatosan üzemelt kisebb nagyobb átalakításokkal. Az általunk szállított szoftverek üzemeltetése az ALLWIN infrastruktúrában volt, mind a szerverek, mind az alkalmazások tekintetében.
Webáruház nopCommerce alapokon, külső rendszerek integrációjával
Az első komolyabb redesign elkészítésével az ALLWIN fejlesztőinek segítségével a régi webáruházat kiváltotta egy modernebb, nopCommerce platformra épülő webáruház. Ez a váltás magába foglalta az online fizetési lehetőség megjelenését és a Kello által használt Microsoft Dynamics AX vállalatirányítási rendszer, valamint a Huntéka könyv információs rendszer integrációját is, így a webáruházban értékesített könyvekről még részletesebb adatokat tudtunk a vásárlóknak megmutatni.
Vállalatirányítási rendszer integrációja
A Microsoft Dynamics AX helyett a VIPBox vállalatirányítási rendszer került bevezetésre. Ezzel a webáruház kapcsolt rendszerei is csökkentek eggyel, mert a VIPBox kezelte innentől a kapcsolatot a HUNTÉKA rendszerével és így egy helyről kaptuk meg a termék adatokat.
Hosting áthelyezése
A KELLO saját modern szerverparkot helyezett üzembe, így értelemszerűen a korábban az ALLWIN által hostolt alkalmazásokat a KELLO saját infrastruktúrájába helyeztük át, csupán az alkalmazások üzemeltetése maradt az ALLWIN feladata, együttműködve a KELLO IT szakembereivel.
Publikus webáruház megújítása
A nopCommerce 3-as verzióját lecseréltük a 4.2-es verzióra, és egy új design is elkészült. A rendszer immár a KELLO modern szerverparkjára lett tervezve, skálázható terheléselosztással, hogy képes legyen kezelni az iskolai félévek ritmusával megegyező terhelésnövekedést. Az újabb verzióváltásnak köszönhetően javult a webáruház skálázhatósága és a friss design is teret kapott.
Fizetési megoldás frissítése
A kötelező 3D Secure fizetési követelményeknek megfelelően a fizetési szolgáltatás cseréje vált időszerűvé. Ennek során nem a meglévő szolgáltatóra esett a választás, hanem egy új szolgáltató VPOS megoldását kötöttük be a rendszerbe, ami megfelelt mind a banki követelményeknek, mind pedig a vásárlói elvárásoknak.
Újabb integrációk
A már kezdetekkor létrehozott alapoknak köszönhetően elkészítettük egy újabb rendszer, a PEDIG (Pedagógus Igazolvány Nyilvántartó) integrációját is, amely lehetővé teszi a pedagógus igazolvánnyal rendelkező vásárlók számára a kedvezményes vásárlást a rendszerben.
Teljes arculati megújulás
A legfrissebb project keretén belül a teljes arculati megújulásé a főszerep a webáruház életében, hogy modern és a piaci igényeknek megfelelő felhasználói élményt biztosítson a vásárlóknak.
Jövő évi fejlesztések
A dinamikusan változó piaci igényeknek megfelelően már most körvonalazódnak a jövő évi fejlesztések, amik egy izgalmas új területet nyithatnak meg a KELLO vásárlói számára és izgalmas feladatokkal láthatják el az ALLWIN fejlesztőit.
Az évek során végrehajtott rendszerfrissítések és technológiai váltások biztosították, hogy a KELLO mindig a legjobb szolgáltatást nyújtsa ügyfeleinek, és hatékonyan kezelje a terhelésnövekedést.